at-rem.pl

Wikipedia i wyniki organiczne

Wyniki organiczne ? to ta część wyników wyszukiwania (SERPów), która nie obejmuje wyników płatnych, czyli linków sponsorowanych. Wyniki organiczne, zwane także naturalnymi, zależne są od dopasowania poszczególnych witryn do zapytania internauty.
O kolejności wyświetlania adresów url witryn, decyduje przeprowadzona przez algorytmy wyszukiwarki ocena jakości strony1.

Im dana witryna znajduje się wyżej w wynikach wyszukiwania, tym zwiększa się prawdopodobieństwo, że zawartość strony będzie najlepiej odpowiadać zapytaniu użytkownika.

Strony, które zajmują wysokie pozycje są dobrze widoczne, przez co są częściej odwiedzane.
Dobre pozycje można uzyskać między innymi stosując pozycjonowanie. Wyniki organiczne stanowią właśnie obszar działań pozycjonerów. Gdyż każda wyszukiwarka internetowa mniej lub bardziej pozwala na manipulowanie wynikami organicznymi.

Takie działania wymagają jednak określonej wiedzy i umiejętności Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Wyniki_organiczne

O marketingu w Wikipedii

Marketing ? proces społeczny, w którym jednostki i grupy otrzymują to, czego potrzebują poprzez tworzenie, oferowanie oraz swobodną wymianę z innymi towarów i usług, które posiadają wartość Kotler, Keller, 2011.

Najkrótsza definicja marketingu brzmi ?zaspokajać potrzeby, osiągając zysk?1.

Dobrze rozumiany marketing to nie zestaw trików i działań doraźnych, lecz przemyślana strategia i wynikająca z niej taktyka działania, dostosowane do docelowych odbiorców, oparte na wiedzy i badaniach, osadzone mocno w realiach rynkowychŹródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Marketing

Pozycjonowanie stron ? współczesny marketing

at-rem.pl E-marketing z roku na rok staje się coraz bardziej liczącym się działem działalności marketingowej.

W wielu, szczególnie większych firmach powoływane są specjalne działy, w których pracownicy czuwają nad realizacją ściśle określonego planu marketingowego w Internecie.

Jak się okazuje, obecnie Internet jest najskuteczniejszą formą reklamy.
Jest tak przede wszystkim dlatego, że do Internetu dostęp ma właściwie każdy, a do odbiorcy można dotrzeć bardzo różnymi kanałami, jak na przykład za pomocą portali społecznościowych.

Warto pamiętać także o pozycjonowaniu stron, które jest jedną z najskuteczniejszych form promocji internetowej.

Oczywiście pod tym względem warto zatrudnić specjalistów, którzy pomogą nam w realizacji naszego planu..

Widok do druku:

at-rem.pl