Internetowy marketing w Wikipedii

at-rem.pl at-rem.pl
Marketing internetowy ? forma marketingu, używająca jako medium Internetu i strony WWW (World Wide Web).
Służy do przesłania informacji marketingowej i pozyskania klientów.
Przykłady marketingu internetowego to przede wszystkim różne formy reklamy między innymi strony rezultatów wyszukiwarki, baner, reklamy multimedialne, reklamy serwisów społecznościowych, interstitial, ogłoszenia reklamowe w Internecie, sieci reklamowe oraz e-mail marketing, łącznie z e-mail spam. Początkowo reklama w Internecie przyjmowała formę tzw.

mailingu, czyli wysyłania reklam za pomocą poczty elektronicznej.

W 1993 roku nastąpiła rewolucja ? powstała przeglądarka internetowa Mosaic, która potrafiła wyświetlać grafikę i ramki.

Od tej pory reklamodawcy mogli dotrzeć do większej liczby potencjalnych odbiorców, a sama reklama mogła przyjąć formę graficzną.

Druga połowa lat 90.
XX wieku, to bardzo dynamiczny rozwój Internetu i technologii z nim związanych, w tym także reklamy.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Marketing_internetowy

Skrót SERP, co oznacza? Wikipedia odpowiada

SERP (Search Engine Results Page) ? strona internetowa wyświetlająca listę adresów znalezionych za pomocą wyszukiwarki internetowej; obejmuje ona strony znalezione automatycznie przez wyszukiwarkę i adresy wprowadzone do indeksu ręcznie oraz adresy pochodzące z bazy adresów opłacanych przez ogłoszeniodawców. Adresy te są wyświetlane w pewnej kolejności, jako pierwsze od góry strony podawane są te, które uznane są przez wyszukiwarkę za najbardziej odpowiednie dla zapytania.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/SERP

Pozycjonowanie stron ? czy da się na tym zarobić?

Pisanie pod pozycjonowanie stron to bardzo popularne zajęcie, zwłaszcza wśród osób, które poszukują tymczasowej pracy.
Trzeba przyznać, że z roku na rok e-marketing coraz szybciej się jednak rozwija i wobec tego dzisiaj możemy już zaobserwować zupełnie przejrzystą ścieżkę kariery.
Kiedy warto rozwijać się w tym kierunku? Przede wszystkim osoba tworząca teksty pod pozycjonowanie stron a następnie umieszczająca je na portalach internetowych musi posiadać wykształcenie w tym kierunku.

Warto także mieć wiele różnych zainteresowań, które przydają się w tej branży.

Dodatkowo ułatwieniem jest tak zwane ?lekkie pióro?, czyli zdolność szybkiego tworzenia tekstów nawet na najbardziej zróżnicowane tematy..

Widok do druku:

at-rem.pl