Sposoby na dotarcie do klienta

mobile z nagłośnieniem katowice mobile z nagłośnieniem katowiceW ostatnich latach coraz bardziej popularne stały się tak zwane mobile, czyli reklamy, które przemieszczają się po mieście, gdyż są umieszczone na specjalnych przyczepach reklamowych.
Jest to bardzo dobrze sprawdzające się rozwiązanie marketingowe ? trzeba przyznać, że badania jednoznacznie wskazują na to, że jest to dobre rozwiązanie, jeśli chcemy, aby nasz produkt czy usługa szybko zapadła w pamięć potencjalnym klientom.
Takie rozwiązanie doskonale sprawdza się także wtedy, gdy dopiero otwieramy własną działalność (na przykład gabinet kosmetyczny) i chcemy poinformować o tym szerszą społeczność.
W takich sytuacjach przyczepy reklamowe to idealny sposób na szybkie dotarcie do klienta.

Fachowe zamieszczanie reklam na przyczepie

Przyczepy reklamowe sprzedawane są przez różne firmy.
Kupno takiej przyczepy sprawia, że nie trzeba samemu martwić się o potrzebę zamieszczenia reklamy na takiej przyczepie, ponieważ wszystkie czynności z tym związane zostaną wykonane przez fachowców. Tacy fachowcy będą potrafili po rozmowie ze swoim klientem dokładnie zaplanować wygląd takiej przyczepy i sprzedać ją w pełni gotową do jazdy. Oczywiście na wyposażeniu takiej przyczepy będą znajdowały się również wszystkie sprzęty potrzebne do tego, żeby mogła ona od razu wyruszyć w trasę i na długo służyć swojemu właścicielowi.
W przeciwnym razie klient będzie mógł złożyć reklamację i domagać się ponownego zamieszczenia reklamy na przyczepie lub naprawy całej przyczepy.

Wikipedia i billboard

Billboard ? dużych rozmiarów tablica lub plakat reklamowy1, stosowany głównie w reklamie zewnętrznej. Termin określa też nośnik reklamy, będący dużą, często oświetloną tablicą reklamową, umieszczaną na budynkach lub na specjalnie przystosowanych do tego słupach. Najpopularniejsze formaty nośników sieciowych (tj.

standaryzowanych) stosowane w Polsce to: billboardy/freeboardy 12 m? o formacie 5,04x2,38 metra (tzw.

format europejski, eurobillboard); billboardy/freeboardy 12 m? o formacie 4x3 metry; billboardy/freeboardy 18 m? o formacie 6x3 metry; billboardy/freeboardy 36 m? o formacie 12x3 metry; billboardy/freeboardy 48 m? o formacie 12x4 metry; citylighty 1,2x1,8 na wiatach przystanków miejskich; inne citylighty 1,2x1,8 ? naścienne, wolnostojące, na latarniach; billboardy 6 m? (aktualnie spotykane w metrze). Głównie w dużych miastach występują również megaboardy, mające najczęściej formaty niestandardowe, o powierzchniach powyżej 50 m? i dochodzących do 300 m? (reklamy na budynkach).Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Billboard_(reklama).