etykiety samoprzylepne

Niewielki rozmiar reklamy, czyli to świetna metoda na delikatną reklamę naszego produktu czy też marki.
Dodajmy do tego ulotki, wizytówki oraz wszelkie formy re marketingu i jesteśmy w domu.

Reklama i druk.

Od projektu do druku- co i jak

Osoby pracujące w drukarniach często posiadają wykształcenie grafików lub operatorów DTP, albo specjalizację drukarską. Obsługa tych przemysłowych maszyn drukujących wymaga sporej wiedzy teoretycznej i praktycznej. Dlatego w cenie druku znajdują się nie tylko materiały ale również koszty pracowników i amortyzacji inwestycji w drukarki. Od wysłania projektu do drukarni aż do gotowego produkty trzeba przejść wiele kroków. Od komputera operatora DTP, który musi przygotować projekt do druku i prze konwertować go do odpowiedniego formatu. Następnie projekt trafia do drukarni, gdzie jest drukowany przy doborze odpowiedniej techniki i wybranych przez klienta materiałów.
Często wykonuje się druki testowe przed właściwym drukowaniem w celu kontroli jakości druku i poszukiwaniu błędów.
Później jest jeszcze etap uszlachetniania druku, aby był trwalszy.
Cały proces wymaga pracy przynajmniej 3 ludzi na różnych stanowiskach w danej drukarni.

Folia hot-stamping Wikipedia

Folia hot-stamping (folia do tłoczenia na gorąco, folia do termodruku, folia do hotprintu) ? materiał używany w poligrafii do uszlachetnianiu po druku, znakowań, zabezpieczeń druków za pomocą techniki zwanej tłoczeniem folią na gorąco hot-stampingiem (termodrukiem, hotprintem).
Folię hot-stampingową używa się w celu nadrukowania termicznego na podłożach drukowych (np.
papierach, kartonach, tworzywach sztucznych, skórze, materiałach introligatorskich, drewnie) za pomocą matryc podgrzanych do temperatur ponad 100 °C.

Folia ta aplikowana jest na opakowaniach, etykietach, kartkach okolicznościowych, okładkach książek i czasopism itp.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Folia_hot-stamping

Zastosowania druku cyfrowego

etykiety samoprzylepne Druk cyfrowy ma zastosowanie wszędzie tam, gdzie wymaga się dużej jakości przy niskim nakładzie.

Czyli generalnie tam, gdzie offset jest zbyt drogi w stosunku do samej wartości druku.

Materiały na konferencje, niskie nakłady materiałów reklamowych, materiały biznesowe oraz raporty. Różnica w cenie pomiędzy tymi technologiami jest taka, że proces przygotowania do druku maszyny offsetowej jest bardzo długi i kosztowny, jednak raz ustawiona może wykonać bardzo dużo kopii w bardzo wysokiej jakości, dlatego cena za pojedynczy druk w offsecie jest tym mniejsza im większy jest nakład..

Widok do druku:

etykiety samoprzylepne